2010年10月30日 星期六

BOBBI BROWN HYDRATING FACE TONIC & EYE CREAM 2樣都咁好用, 分享試用推介!

BOBBI BROWN HYDRATING EYE CREAM 我都用了一段日子
今次買埋同系列的BOBBI BROWN HYDRATING FACE TONIC 水盈礦物保濕水
BOBBI BROWN HYDRATING EYE CREAM 覺得幾好用,
搽左上眼都幾潤又唔算太笠,起碼不會生油脂粒吧 !
普通用來日常搽眼部保濕都ok !!
我通常晚上先搽, 點少少上下眼簾輕輕按摩下,d cream 都好快吸收 !

我的相機不太好,影出來好似沒什麼分別,其他搽左好大分別,
乾的感覺很快舒緩 !!

另外支BOBBI BROWN HYDRATING FACE TONIC 水盈礦物保濕水味道都ok,
有點像香薰味道,都幾清新,洗完面用化妝棉抺下塊面,
我覺得都幾保濕, 而且唔笠, 幾爽,唔錯唔錯!!
而且價錢都算合理! $220 200ml

 
分享完畢, 喜歡的就推下我啦!
bye! bye !!

沒有留言:

張貼留言