2010年10月14日 星期四

這星期的收穫~靚爆M.A.C X 迪士尼系列!M.A.C存貨及好用推介及新品 A TARTAN TALE 介紹

見到M.A.C x 迪士尼新出這應萬聖節的Venomous Villains 系列真令人心動
早幾天己買了回家,我就買左下面幾款^^, 超靚!!
 


最鍾意這盒Mineralize Eye Shadow 礦物眼影, 顏色係My Dark Magic, 一向都覺得M.A.C的眼影好靚
而且包裝仲咁靚, 唔買唔得 !





M.A.C 的產品好抵用,咁鬼大盒,有排搽...紫色靚靚靚!!



專捉斑點狗做皮草的庫伊拉都有佢份, 101斑點夠我好鍾意睇!
鮮紅的的唇彩, 冬天都好啱用 !!





另外買了這盒單色眼影, 色号是DE-VIL, 見隻啡紅色幾特別, 咁就揀左佢!^^
最後再買左盒Beauty Powder, 紫粉紅色, 好靚! 一見愛上 !!





另外還買了這支眼線筆, 本來係店舖劃左筆係手, 回到家都無洗到
第二日先發現佢仍然好清楚係隻手度, 防水度防油度都ok!
M.A.C 的眼妝品都無注明那些防水, 防油之類........估唔到唔講反而係好野 !
這支有黑色, 好似仲有支金色既, 黑色隱陣咁就買埋啦!



本身我都有少量M.A.C 化妝品的存貨,其實以前我都無用開M.A.C的
都係有人送下比我試試下又自己買下咁就有以下的存貨!



我最鍾意M.A.C的礦物眼影, PIGMENT 的眼影粉!
黑色這盒礦物眼影相當好用, 勁閃, 點少少在眼上已經閃爆 !
都用左好耐啦, 非常抵用 !!





這PIGMENT一向都好多人買, 這set 我記得係上年年尾聖誕系列
好鍾意它們的顏色, 一套細細支可試多d色 !!





D色都好易搽, 單色就咁搽隻眼都好精神, 閃閃地幾好 !!
仲有啡色支眼線筆, 好防水, 都幾好用 !
D色都幾實色, ok幾好架 !!





仲有這盒胭脂和唇彩都係人地送既, 胭脂隻色幾靚好自然架!





仲有這隻甲油, 搽上手幾特別架, 係好啞色, 一點也不亮
睇下自己喜歡咩啦, 喜歡亮亮的咁就唔啱用 !



M.A.C真係好厲害, 出唔夠一陣的Venomous Villains 系列, 轉個頭又出新野 !
十一月會發售的A TARTAN TALE 充滿蘇格蘭裙的味道 !包裝非常之靚 !!
六色眼影, 化妝掃, PIGMENT.........我通通都想要 !! ^^




分享完畢, 喜歡的就推下我啦 !
bye !!

沒有留言:

張貼留言